Кошик
6 відгуків
Дизайн-Принт Україна "Наш успіх – це сміливість робити неможливе!"

Поширені питання

  • Навіщо в друкованих виробах потрібні поля?

    Процес виробництва будь-якого продукту поліграфії передбачає обрізку аркушевої заготовки – ця опція є необхідним етапом післядрукарської обробки матеріалу.

    Обов’язковим правилом під час вирізання формату виробу є дотримання певних відступів від краю, які називають полями. Відповідні припуски вирішують ряд важливих завдань:

    • вони забезпечують акуратність, завершеність вигляду друкованого продукту;
    • дозволяють запобігти обрізанню зони нанесеного тексту та графічних зображень (механічна вирубка формату не виключає можливості погрішностей від 0,5 до 1,5 мм);
    • дають можливість точного втілення макету, реалізації дизайнерського задуму;
    • запобігають браку, причиною якого стає мінімальне зміщення аркуша, коли він проходить через автоматичне обладнання.

    Для полів існують певні стандарти, відомі нашим фахівцям. Якщо відступи зменшити, виріб виглядатиме несиметричним й викликатиме візуальне напруження.

    Ми виготовляємо продукцію, відповідну міжнародним технічним вимогам. Звертайтесь – у нас можна замовити недорого потрібний вам виріб друку, створений за індивідуальним проектом, що поєднує в собі стильний дизайн і європейську якість!
  • Чому проекти, створені веб-дизайнерами, не підходять для друку в типографії?

    Додрукарська підготовка, що передує процесу промислового виробництва поліграфічного продукту, включає роботу по створенню макету. Цей процес має виконуватися фахівцями поліграфічного підприємства – веб-дизайнер даною розробкою займатися не може в силу  ряду причин:

    • спеціаліст з веб-дизайну створює модель виключно на екрані, моніторі, не враховуючи, що в результаті практичного виготовлення вона виглядатиме інакше;
    • усі важливі нюанси, правила та обмеження проектів виробів друку відомі тільки спеціалістам типографій, конструкторам і дизайнерам;
    • у веб-дизайнерів є певні обмеження, пов’язані із застосуванням типографіки – специфіки оформлення тексту;
    • метою фахівців, що проектують макет на промисловому виробництві, є ідентичність відповідного виробу розробці – наші співробітники конструкторсько-дизайнерського відділу несуть за це відповідальність.  
    Якщо ви оберете компанію DP Ukraine, можете бути впевнені у бездоганній якості виконання вашого замовлення на всіх етапах – від проектування до виробництва необхідного вам продукту поліграфії. Промислове виготовлення виробу стартує тільки після того, як наш клієнт схвалить ексклюзивну проектну модель, виготовлену з урахуванням всіх його вимог. Звертайтеся – ми працюємо професійно, творчо, а наші ціни доступні!
  • У яких випадках потрібна біговка?

    Бігування, або біговка, є одним із процесів механічної обробки аркушевих заготовок у промисловому поліграфічному виробництві. У результаті такої опції, що не викликає пошкодження целюлозних волокон, на листи наносяться біги – вдавлені борозенки, мітки для ліній згину.

    Ми наведемо приклади ситуацій, коли без бігування в типографіях не можна обійтись:

    • якщо необхідно знизити жорсткість паперу або картону на лініях згину – прикладом є виготовлення упаковки класичної форми прямокутної коробки;
    • під час роботи з картонно-паперовими матеріалами високої щільності – з них роблять папки, листівки, запрошення, обкладинки записників тощо;
    • коли канавки, нанесені бігувальним ножем або роликом, є умовою подальшого якісного фальцювання, складання виробу;
    • для поліпшення експлуатаційних характеристик та зовнішнього вигляду продукту поліграфії – завдяки біговці, згини виходять рівними, чіткими та міцними, і виріб служить довше.
    На нашому підприємстві бігування здійснюється за допомогою спеціального сучасного обладнання, потужного й високоточного. Результатом використання таких машин, а також професіоналізму операторів, є продукція якісна, відповідна світовим стандартам.
  • Чим відрізняється друк 4+4 від друку 4+0?

    Поняття друк 4+4 та друк 4+0 – терміни з професійного сленгу фахівців типографії. Вони слугують для позначення барвистості й оформлення друкованих зображень.

    Цифра 4 засвідчує кількість прогонів фарби на кожному з боків аркуша – мається на увазі його фронтальна та зворотна поверхня. Відповідно, четвіркою позначають чотири прогони фарби, які стандартно застосовуються під час повнокольорового друкування офсетним методом. Ця методика передбачає послідовне нанесення фарб синього, пурпурного, жовтого та чорного відтінку. Результатом такого рішення є забезпечення різноманітності кольорової гами та отримання потрібних відтінків при оформленні виробу.

    Особливості систем 4+0 та 4+4 полягають у наступних нюансах:

    • під способом 4+0 розуміють односторонній тип повноколірного друку, коли зображення й текст наноситься лише на лицьову сторону листової заготовки;
    • альтернативний варіант 4+4 є двостороннім повноколірним друком, яким обробляються обидва боки аркуша;
    • вибір варіанту друку залежить від специфіки поліграфічного продукту, його цільового призначення та дизайнерського задуму;
    • метод 4+4, що передбачає подвійну роботу, є більш трудомістким – вироби, оформлені відповідною технікою промислового друкування, мають порівняно вищу собівартість.  
    На нашому виробництві друк здійснюється сучасним автоматизованим обладнанням, що гарантує високу якість продукції. Звертайтеся– наші ціни вигідні!
  • Які бувають варіанти й засоби скріплення блоку сторінок?

    Конструкція багатьох виробів поліграфії включає палітурку. Такий структурний елемент є характерним для багатоаркушевих друкованих видань, наприклад, блокнотів, брошур, каталогів тощо.

    Скріпити між собою блок сторінок та обкладинку відповідного поліграфічного продукту допомагають спеціальні фіксуючі деталі:

    • клей – м’яку палітурку, виготовлену за допомогою клею, вважають варіантом бюджетним, доречним при виготовленні багатосторінкових виробів із тонкою обкладинкою з паперу щільністю до 300 г/м³;
    • пружини, полімерні або з металу – ми використовуємо більш надійне металеве пружинне кріплення, яке забезпечує максимальний кут розгортання настінних календарів та щоденників;
    • скоби – надійний варіант, що є популярним для оформлення брошур, зошитів та буклетів із блоком до 50 сторінок;
    • тверда палітурка – оптимальне рішення для виробництва книг або сувенірних записників (технологія виготовлення даного скріплення передбачає прошивку картонної основи корінця видання спеціальною ниткою та наступне наклеювання на нього спеціальних текстильних матеріалів на кшталт марлі та тасьми).
    Наші конструктори й дизайнери розробляють стильні індивідуальні проекти, не забуваючи про функціональність та практичність замовлених виробів. Звертайтесь – ми впораємося з найскладнішими завданнями й порадуємо вас бездоганною якістю!
  • Від чого залежить вартість макету?

    Створення проектної моделі – початковий етап виготовлення більшості промислових виробів, у тому числі продуктів поліграфії. Наші розробники підходять до вирішення даної проблеми комплексно й професійно, поєднуючи реалізацію креативних ідей з побажаннями замовника.

    Ціна відповідного сервісу обумовлюється декількома чинниками:

    • форматом виробу – проект мініатюрної рекламної наліпки обійдеться дешевше, ніж розробка настінного календаря;
    • складністю дизайну – порівняно дорогими є ексклюзивні моделі подарункової упаковки, що передбачають використання особливих лакофарбових засобів та трудомістких технік декору;
    • ціною матеріалів – найбільш бюджетними рішеннями є низькосортний папір та картон;
    • оперативністю роботи – термінове проектування може потребувати додаткових коштів.
    Наша компанія гарантує створення оригінальних макетів та виготовлення за ними виробів поліграфії відповідно до всіх вимог клієнтів, включаючи їх фінансові можливості. Звертайтесь – у нас ви придбаєте необхідний поліграфічний продукт, ціна якого завжди поступається якості!
  • Що таке віяло Pantone

    Важливий аспект розробки продукту поліграфії – підбір колірної гами. Для рішення цієї проблеми фахівці часто використовують спеціальну кольорову систему Pantone. Дана модель включає сотні барв та відтінків, при цьому вона має вид віяла.

    Такий багатоколірний каталог, створений у 1963 році, відзначається рядом особливостей:

    • кожному взірцю кольору присвоєний конкретний код, номер його ідентифікації;
    • модель Pantone характеризується плавністю переходу відтінків, що дає можливість максимально точного вибору;
    • для даної системи, автором якої вважається Лоуренс Герберт, базовими є 18 барв, а решта варіантів є результатом їх змішування;
    • відповідна стандартизація відзначається широкими рамками колірного простору – аналогова модель CMYK у цьому аспекті пантонному віялу суттєво поступається.

    Варто зауважити, що на різних матеріалах кольори спектру Pantone виглядають неоднаково. Секрети оптимального підбору барв для друку відомі фахівцям DP Ukraine.

    Звертайтеся – ми виробляємо ексклюзивну й доступну по ціні друковану продукцію за попередньо розробленими та схваленими замовником макетами й гарантуємо її преміальну якість.

  • Як правильно обрати щільність паперу

    Щільність такого поліграфічного матеріалу як папір є чинником, який визначає його експлуатаційні характеристики. Враховувати цей показник під час вибору типу й марки аркушів для виробництва будь-якого друкованого продукту потрібно обов’язково.

    Визначитися зі щільністю відповідного матеріалу, яка має чітко відповідати вимогам потрібного вам виробу, допоможуть поради  наших фахівців:

    • тонкий низької щільності папір до 70 г/м³ є доречним варіантом для найбільш бюджетної продукції – це можуть бути газети, разові талони, контрольні бланки;
    • матеріал середньої щільності, від 90 до 115 г/м³ підійде для буклетів рекламної специфіки;
    • настінні корпоративні календарі зазвичай виготовляють із паперу щільністю від 170 г/м³, а для листівок-запрошень слід обирати аркуші як мінімум 200 г/м³;
    • оптимальний вибір для упаковки – високої щільності матеріал близько 350 г/м³, найбільш цупкий та стійкий на розрив;
    • багато виробів передбачають використання кількох видів паперу різної щільності – наприклад, під час виготовлення блокнотів для обкладинки застосовують листи щільністю від 200 г/м³, а для внутрішнього блоку – аркуші до 130 г/м³.

    Розробку проекту потрібного вам продукту друку краще доручити професіоналам. Звертайтеся – наші конструктори й дизайнери створять для вас унікальну модель, взявши до уваги всі ваші вимоги, а кінцевим результатом нашої співпраці стане стильний продукт бездоганної якості!

  • Які види упаковки типу кришка-дно існують та як їх правильно вибрати

    Коробка, що конструктивно складається з двох елементів у вигляді кришки та дна, є стандартним рішенням для пакування багатьох товарів різноманітної специфіки.

    Ми виготовляємо відповідну упаковку трьох видів: це класичні моделі з низькобортною кришкою і глибоким дном, взірці з практично однаковими габаритами верхньої та нижньої частини, а також екземпляри з більш місткою, у порівнянні з дном, кришкою.

    Вибрати варіант коробки даного виду правильно допоможе врахування кількох моментів:

    • специфіки товару – наприклад, для тортів, які під час продажу доцільно наочно демонструвати, підійде упаковка з об’ємною кришкою та дном із низькими боковими сторонами;
    • захисними властивостями – найнадійнішими в цьому плані є коробки, в яких кришка закриває бортики дна повністю (вони не відкриються мимовільно);
    • цільового призначення – залежно від побажань замовника, ми виробляємо пакувальні кейси, які підлягають утилізації одразу після використання й такі, що передбачають тривалий термін експлуатації.

    Якщо вам потрібна пакувальна коробка високої якості по демократичній ціні, звертайтеся – ми працюємо творчо, професійно та швидко!

  • Чим відрізняється звичайна поліграфія від професійної

    Наша компанія DP Ukraine є представником професійного підприємства друкарської галузі. Ми зарекомендували себе на вітчизняному ринку як фахова фірма – нам є чим пишатися:

    • промисловим обладнанням останнього покоління – ми використовуємо потужні автоматизовані агрегати, які потребують мінімальної участі людини;
    • безпрецедентною якістю продукції – кожен етап створення будь-якого поліграфічного виробу в наших цехах супроводжується строгим контролем відповідності міжнародним стандартам, що виключає можливість браку;
    • високим професіоналізмом спеціалістів – в нашій команді працюють люди з багаторічним досвідом, а розробками макетів займаються талановиті конструктори й дизайнери з креативним підходом до справи;
    • ми використовуємо витратні матеріали від відомих виробників і даємо обов’язкову гарантію на свою продукцію;
    • виготовляємо друковані вироби в широкому асортименті з унікальним оформленням – у нас можна замовити фірмову упаковку, корпоративний календар, блокнот, візитку та багато інших видів актуальної поліграфії.

    Не варто довіряти друкарням, що тільки починають свою справу або мають сумнівну репутацію, краще виберіть нас: ми по праву заслужили визнання й вдячність своїх клієнтів, у тому числі брендів, знаменитих в Україні та за її межами!

  • Преміальна та картонна упаковка: в чому різниця

    Наряду з виробництвом класичних картонних коробок ми займаємось виготовленням особливої упаковки, яку позиціонуємо як преміальну. Такий вид поліграфічної продукції, що став гордістю й своєрідною фішкою компанії DP Ukraine, завжди затребуваний, бо вирізняється рядом пріоритетних особливостей:

    • передовою технологією виготовлення, що включає каширування – дані коробки, на відміну від картонних, виробляються із палітурного картону, на який за допомогою спеціального автоматизованого обладнання наклеюється облицювальний папір;
    • ексклюзивним оформленням – декор преміальної упаковки дозволяє їй виглядати неперевершено, підкреслено вишукано, презентабельно й стильно;
    • порівняно вищою маркетинговою ефективністю – цей кейс не тільки забезпечує збереження товару в належних умовах та зручне його транспортування, але й стає дієвим рекламним інструментом;
    • використанням матеріалів-лайнерів кращої якості – для обклейки картонної основи у нас застосовується високосортний дизайнерський або крейдований папір.     

    Замовлення преміальної упаковки, що поєднує в собі поліпшені експлуатаційні характеристики й розкішний вигляд – оптимальне рішення для пакування подарунків, сувенірів, для товарів брендів, що є відомими або претендують на широку популярність. Звертайтеся – ми запропонуємо вам найвигідніші умови співпраці!

  • Від чого залежить вартість упаковки

    Одним із ключових напрямів виробництва DP Ukraine є проектування та промислове виготовлення упаковки для різних виробів, від ювелірних прикрас та продуктів харчування до електронних гаджетів і комплектів елітної білизни.

    Ціна пакувальних коробок, які замовляють у нас, визначається рядом чинників:

    • обсягом тиражу – чим більша кількість екземплярів входить до партії, тим нижча в ній вартість одного примірника;
    • ціною матеріалів, базових та витратних – наприклад, крейдований папір та картон коштує більше, ніж той, що без крейдування, а офсетний лак, обходиться дешевше, ніж ламінаційна плівка;
    • складністю проекту – більш вартісними, в порівнянні з класичними прямокутними конструкціями, є макети з нестандартними, фігурними формами;
    • типом друку, технологіями декору та специфікою післядрукарської обробки – якщо, окрім нанесення офсетних фарб, упаковка додатково оздоблюється поліграфічним тисненням та ламінуванням, замовнику доведеться заплатити більше;
    • чисельністю відтінків друку – практичним рішенням є палітра CMYK, яка включає 4 основні кольори.

    Фінансові можливості клієнта – один з аспектів, які ми обов’язково враховуємо ще на етапі прийняття замовлення. Звертайтеся – ціни наших виробів завжди поступаються їх якості!

  • Які матеріали ви використовуєте для друку

    Поліграфічне виробництво, що є профілем компанії DP Ukraine передбачає застосування різноманітних матеріалів для нанесення друкованих зображень та текстів. Умовно їх можна поділити на дві категорії – базові матеріали та лакофарбові засоби. У якості основних ми використовуємо аркуші, виготовлені з целюлозної сировини або полімерів:

    • картон – у тому числі палітурний, крейдований, крафт-картон та мікрогофрокартон різної щільності, товщини й фактури;
    • папір – наразі в тренді дизайнерський папір для каширування, але не менш широко застосовується й аналоговий вид матеріалу, оброблений крейдовкою з різним ступенем білизни, або без крейдованого покриття (бюджетний варіант), та самоклеючий;
    • плівку – даний полімерний, прозорий матеріал, часто з клейовим шаром, зарекомендував себе універсальністю й практичністю.

    Стильно й вишукано оздобити вироби типографії допомагають офсетні та трафаретні лаки й фарби, а також поліграфічна фольга – ми використовуємо відповідну продукцію в широкому асортименті. Модними дизайнерськими рішеннями вважається декорування друкованої продукції блискучим глітером, вибірковим УФ-лаком, фарбами, здатними змінювати колір чи випромінювати кольорове світло в темряві.

    Усі основні та витратні матеріали, з якими ми працюємо, об’єднує висока якість – їх виробники є відомими брендами. Якщо вам потрібно виготовити друкований виріб з ексклюзивним оформленням, який відповідає міжнародним стандартам та має доступну вартість – звертайтеся, приєднуйтесь до числа наших вдячних клієнтів!

  • Якими методами робиться тиснення

    Поліграфічне тиснення, що є актуальним способом декору друкованих виробів, виконується за допомогою різних технологічних методик. Наша компанія використовує декілька видів відповідного оздоблення, кожен із яких вирізняється певними особливостями:

    • тиснення фольгою – дана методика передбачає використання кольорової, металізованої або голографічної фольги, а її результатом стає ефектний, вишуканий блиск;
    • конгрев – метод декорування для отримання тривимірної рельєфної поверхні із випуклими або вдавленими елементами за допомогою штампа та контрштампа;
    • блінтове, або сліпе тиснення – дана технологія полягає у вдавленні зображення у фронтальну поверхню паперу для отримання його копії, відтиску;
    • комбінований метод – наприклад, після блінтування для посилення ефекту можна додатково використати фольгу.

    Розробка індивідуального дизайну продуктів друку – один із видів сервісу типографії DP Ukraine. Звертайтеся – наші професіонали створять для вас ексклюзивний макет з унікальним декором, а новітнє промислове обладнання дозволить його реалізувати бездоганно!

  • Що таке вильоти

    Вильотами в поліграфічному виробництві називають припуски, які лишають по периметру макета друкованого продукту. Задача відповідних допусків – забезпечити якісну висічку виробу, точне вирізання його параметрів, формату. Вильоти мають свою специфіку й до них пред’являються певні технічні вимоги:

    • стандартний розмір припусків, що обрізуються під час післядрукарської обробки, становить від 2 до 4 мм;
    • вильоти є умовними – на проектних моделях вони не виділяються як білі поля, а продовжують фон;
    • під час макетної розробки дизайнери мають розташовувати текст та графічні зображення так, щоб між ними та лінією відрізання була відстань як мінімум 1 мм;
    • використання припусків передбачає нанесення спеціальних міток для точного обрізання – ними керується оператор висічних машин.

    Якщо вильоти не залишити, є ризик браку, дефектів у вигляді смуг паперу без друку або неакуратної механічної обробки, внаслідок якої зображення в різних зонах отримують неоднакову ширину. Такі нюанси справляють враження неохайної роботи, кривого різу.

    Фахівцям нашої компанії відомі всі секрети поліграфії – конструктори, дизайнери та майстри виробництва працюють професійно. Звертайтеся – якість виробів DP Ukraine завжди бездоганна, а їх ціна доступна!  

  • Що таке ригель

    Ригель – необхідний елемент оформлення настінних календарів, які можна замовити в нашій компанії DP Ukraine. Ця деталь служить для підвішування відповідних виробів на стіну і має кілька характерних особливостей:

    • вона застосовується з метою недопущення деформації календарів та ергономічності їх використання, тому виготовляється з цупкого та жорсткого металевого дроту;
    • ригельна «вішалка» розташовується всередині пружин, що переплітають і скріплюють календарні аркуші;
    • товщина ригеля становить від 1,5 до 2 мм, а його довжина визначається шириною календаря (вона має складати приблизно ¾ цього відрізку);
    • посередині конструкція такого елемента має вигнуту петлю – за відповідне «вушко» перекидний календар підвішується на стіну, на канцелярську кнопку або цвях.

    Обираючи ригель, враховують його параметри та забарвлення – колір цієї деталі, для покриття якого використовуються фарби різних відтінків, має гармоніювати з оформленням календаря.

    Якщо вам потрібно замовити друкований вибір із ригельною вішалкою, звертайтеся до нас – преміальну якість, стильний дизайн та привабливу вартість своєї поліграфічної продукції ми гарантуємо!

  • Чим відрізняється матова ламінація від глянцевої

    Покриття лицьового боку поліграфічної продукції прозорою ламінаційною плівкою є дуже популярним. Ми пропонуємо ламінування матове й глянцеве – кожен із цих способів має свої відмінності:

    • результатом ламінації глянцем стає ефектний блиск, посилення яскравості й барвистості друкованих зображень;
    • матовий варіант, на відміну від глянсового, не відображає світла й дає можливість писати на поверхні виробу;
    • завдяки сяючому глянцю, вироби одразу впадають в око, проте читання дрібного тексту на них вимагає напруження;
    • покриття матовою ламінацією гарантує ошатний вигляд візитки, картки, листівки чи іншого продукту поліграфії й не відбиває світла – воно є комфортнішим для зорового сприйняття.

    Спільні властивості цих двох типів післядрукарської обробки – здатність покращувати експлуатаційні характеристики паперу або картону, надійний захист його від механічних пошкоджень, вологи й забруднень. Тонка, але стійка на розрив полімерна плівка, не залежно від її видової специфіки, забезпечує також стійкість кольорів друку й подовжує термін служби ламінованих виробів.

    У цехах нашої компанії ламінація виконується потужними рулонними машинами новітнього покоління – таке обладнання, кероване професіоналами, не допускає браку.

  • Чим відрізняється дизайнерський папір від звичайного?

    Виробництво поліграфічних виробів DP Ukraine використовує різноманітні матеріали для друку. У їх числі – дизайнерський папір, який вважається ексклюзивним через свою особливу текстуру та оригінальні покриття.

    Для такого виду матеріалу є характерними кілька пріоритетних ознак:

    • нестандартні кольорові рішення – це може бути гармонійне поєднання двох або більшої кількості відтінків;
    • поверхня з розкішним декором – дзеркальна, з перламутровими переливами або мерехтливою блискучою металізацією різного забарвлення;
    • гладкий глянцевий або шорсткуватий матовий поверхневий шар лицьового боку;
    • наявність фактурної поверхні, що, наприклад, засобом карбування або тиснення забезпечує яскраво виражений візуальний і тактильний ефект.

    Дизайнерський папір може естетично імітувати фактуру й вигляд певної тканини, деревини або інших природних матеріалів, а ще він, у порівнянні зі стандартним аналогом є більш міцним, довговічним та стійким до впливу ультрафіолету.

    У нас можна замовити друковану продукцію на відповідному унікальному папері вигідно – звертайтеся, і ви переконаєтеся в її бездоганній якості!

  • Який тип кріплення палітурки надійніший: за допомогою клею чи скоб

    Базовими вимогами до палітурних поліграфічних виробів є функціональність та конструкційна добротність. Відповідні властивості обумовлюють практичність використання продуктів друку. Цим пояснюється важливість правильного підбору деталей оформлення, за допомогою яких фіксується й прикріплюється до внутрішнього блоку палітурка.

    Прийняти оптимальне рішення вам допоможуть наведені нижче професійні рекомендації:

    • клейове скріплення без прошивки підійде для виробів із тонкою палітуркою на кшталт брошур та журналів – даний варіант є бюджетним і простим з точки зору виробництва;
    • кріплення за допомогою клею, перед нанесенням якого корінець прошивається синтетичною ниткою, вирізняється більшою міцністю, ніж перший варіант;
    • металеві скоби використовуються для видань із внутрішнім блоком не більше 80 аркушів, при цьому сторінки, як і обкладинка, мають бути з паперу невисокої щільності;
    • плюсами скобового кріплення, що є популярним методом для виготовлення інформаційних буклетів, брошур, рекламних каталогів та інструкцій користувача, є механічна надійність, гнучкість та низька вартість.

    Створенням моделі багатосторінкового виробу типографії мають займатися фахівці. Такі спеціалісти, кваліфіковані та досвідчені, розробляють індивідуальні дизайнерські макети в компанії DP Ukraine – звертайтеся: нам можна довіряти!  

  • Чим відрізняється технологія УФ лакування від ламінування

    Альтернативою ламінації, яка полягає в припресуванні до лицьового боку поліграфічного виробу ламінаційної полімерної плівки, є використання спеціального УФ лаку.

    Технологія УФ-лакування, що наразі стала трендом дизайну друкованої продукції, має кілька характерних особливостей, які вигідно відрізняють її від класичного ламінування:

    • спеціальний лак здатен надати виробу розкішного, підкреслено вишуканого вигляду;
    • такий засіб швидко висихає, роблячись твердим – нанесені даним методом зображення не розтікаються й не розмазуються;
    • результатом використання УФ лаку стає більша, в порівнянні навіть із глянцевою ламінацією, насиченість, яскравість кольору, й точніша передача відтінків;
    • лакування відповідним способом має нижчу собівартість, тож обходиться замовникам дешевше.

    Єдиний мінус покриття УФ лаком, якого нема в ламінації – специфічний неприємний запах, проте сучасні виробники відповідний недолік поступово усувають.

    Ми використовуємо у своєму виробництві обидві ці технології, хоча визнаємо факт, що УФ-лакування стає дедалі популярнішим. Якщо вам потрібен оригінальний виріб друку бездоганної якості недорого – звертайтеся до фахівців DP Ukraine!

  • Що таке кольоропроба

    Кольоропроба – один із необхідних інструментів сучасної поліграфії. Такий цифровий метод є ефективним для того щоб вирішити виробникам друкованої продукції ряд завдань:

    • встановити відповідність параметрів передачі кольору проби та друкованого взірця (в ідеалі вони мають бути ідентичними);
    • визначити ступень точності відтворення гами кольорів та відтінків проектної моделі виробу;
    • зімітувати параметри колірного оформлення взірця з метою контролю – спеціалісти керуються стандартом ISO, що регламентує еталонні значення показників кольоропередачі;
    • у разі потреби намітити шляхи коригування вихідних характеристик макету.

    Дані, отримані шляхом такого методу, від практичних результатів друку можуть відрізнятися. Причинами таких відмінностей стають властивості целюлозного матеріалу (колір паперу чи картону, наявність чи відсутність на ньому глянцю, ступінь прозорості), а також вплив зовнішнього освітлення. 

    Наші фахівці з дизайну застосовують кольопробу ще на етапі створення макету, а виробництво стартує тільки після схвалення розробки замовником.  

  • Чим відрізняється біговка від фальцювання

    Фальцювання та біговка – це два різні способи механічної обробки аркушевих заготовок, які використовуються під час процесу промислового виробництва продуктів поліграфії.

    Відмінності даних опцій, одна з яких, по суті, доповнює іншу, полягають у наступному:

    • для цих процесів застосовується різне обладнання – виконувати бігування допомагають відносно тупі ріжучі елементи із заокругленим лезом, а фальцювання – притискні вали;
    • результатом біговки є продавлення матеріалів, а фальцювальна машина забезпечує по наміченим таким способом лініям-борознам подальше згинання, складання аркушів;
    • бігування використовують під час обробки щільних матеріалів – без цієї опції згини, отримані фальцюванням, в даному випадку вийдуть неякісними;
    • без біговки можна обійтись, якщо щільність аркушевої заготовки менша 170 г/м² – у такій ситуації формування згинів забезпечується лише системою фальцювальних валів.
    На нашому підприємстві відповідні процеси післядрукарської обробки виконуються професійним, потужним обладнанням, що не допускає браку. Звертайтеся – ми виготовляємо недорого та оперативно вироби з ексклюзивним дизайном, які відповідають найвищим стандартам!
  • Чому ціна різних марок крейдованого паперу та картону неоднакова?

    Показник вартості видів целюлозних, картонно-паперових матеріалів, оброблених крейдуванням, різниться, тому що кожен їх сорт і вид має певні, індивідуальні властивості. Фахівцям відомо, що ціна крейдованого картону й паперу обумовлюється рядом чинників:

    • ступенем білизни – чим вища білизна матеріалу, тим краще він здатен відбивати падаюче світло (найдорожчими є марки найбіліші, на яких найкраще виходять друковані зображення, графіка й написи);
    • наявністю глянцю – блискуча глянцева поверхня допомагає малюнкам виглядати максимально соковито та яскраво, але вона ускладнює читання тексту на сонці;
    • показником прозорості – непрозорий папір, на відміну від прозорого, більш бюджетного варіанту, відмінно підійде для двостороннього друку;
    • щільністю – діапазон даної характеристики крейдованих матеріалів є широким (найдешевше коштують взірці з низькою щільністю, але при їх використанні є ризик пробивання фарби);
    • текстурою – вона може бути гладкою або в певній мірі шорсткою (шорсткі сорти поступаються в ціні гладеньким, проте останні гарантують якісніший друк і при цьому дозволяють суттєво зекономити на лакофарбових засобах).

    Кращий вибір матеріалів для потрібного вам друкованого виробу гарантують наші кваліфіковані спеціалісти. Звертайтеся – ми виконуємо замовлення «під ключ», від розробки ексклюзивного макету до відправки готової поліграфічної продукції клієнту!

  • Як правильно підібрати матеріал для упаковки

    Один із ключових моментів проектування поліграфічного виробу – вибір матеріалу. Він є важливим для розробки будь-якого друкованого продукту, в тому числі упаковки.

    Прийняти правильне рішення вам допоможуть рекомендації наших фахівців:

    • якщо коробка буде оформлятися повнокольоровим друком, доречним варіантом стане крейдований картон (його щільність, товщина та вага визначається цільовим призначенням упаковки);
    • ефектний вигляд пакувального кейсу навіть із лаконічним декором забезпечить використання крафт-картону – відповідний матеріал підійде для коробки під найрізноманітніші товари;
    • коробку для транспортування й зберігання товарів значної ваги або крихких, що можуть розбитися, варто виготовиляти з міцного та щільного багатошарового картону, наприклад, палітурного або мікрогофрокартону;
    • для упаковки вишуканої та підкреслено яскравої найкраще підійде каширований картонний матеріал, до лицьового боку якого приклеєний тонкий папір із попередньо нанесений друком.

    Ми радимо довірити вибір матеріалу та інші аспекти розробки потрібної вам упаковки конструкторам і дизайнерам DP Ukraine. Ми маємо багаторічний досвід, працюємо професійно та пропонуємо ексклюзивну індивідуальну упаковку за доступним цінами!

  • Які критерії важливі під час розробки поліграфічних продуктів

    Проектування будь-якого друкованого виробу є кропіткою роботою. Створюють відповідну розробку фахівці – конструктор та дизайнер.

    Під час цього процесу спеціалісти враховують декілька важливих моментів:

    • видову специфіку замовлення – ми проектуємо упаковку, настільні ігри, рекламні стікери та магніти, а також корпоративну продукцію у вигляді блокнотів, календарів, які представляють бренд, презентаційних буклетів тощо;
    • цільове призначення – цей чинник визначає габарити, матеріали та особливості декору макету (наприклад, коробка для ювелірних прикрас має бути вишуканою, а завдання боксу для посуду – витримувати його вагу й забезпечувати надійний захист);
    • відповідність моделі європейським та світовим стандартам – бездоганна якість продукції є ключовим принципом DP Ukraine;
    • бюджет замовника – фінансовий аспект узгоджується з клієнтом на етапі прийому заявки й укладання угоди.

    Комплексний та творчий підхід до розробки макету, що практикується в нашій компанії, засвідчує наш високий професіоналізм. Звертайтеся – всі ваші вимоги будуть взяті до уваги, а креативні ідеї наших досвідчених розробників вас приємно здивують!

  • Чим відрізняється тверда коробка від м’якої?

    Ми виготовляємо високоякісну дизайнерську упаковку у вигляді коробки з різних матеріалів. Залежно від ступеня їхньої жорсткості, дані вироби можуть бути твердими або м’якими. Про ключові відмінності продукції цих категорій розповість подана нижче їх порівняльна характеристика:

    • для промислового виготовлення твердих кейсів використовується палітурний картон, а аналогічні м’які бокси виготовляються з целюлозного матеріалу;
    • характерною особливістю твердої коробки, що виробляється із жорсткого картону високої щільності, є механічна міцність, здатність тримати форму, а матеріал м’якої упаковки, схильної до деформацій, тонший та менш стійкий на згин і розрив;
    • тверда, товстостінна упаковка має кращі експлуатаційні та захисні властивості – вона, на відміну від м’якої коробочки, підійде для товарів важких та крихких;
    • м’які моделі коробки-упаковки мають дешевшу собівартість, проте менш практичні та служать недовго (зазвичай вони підлягають утилізації одразу після відкриття).

    Обирати відповідні поліграфічні продукти варто з урахуванням їх призначення, умов використання та бюджетних можливостей замовника. Прийняти правильне рішення вам допоможуть наші фахівці – ми розробляємо проекти, беручи до уваги всі вимоги клієнта.

  • Що таке тверда (палітурна) коробка?

    Твердою вважають пакувальну коробку, виготовлену з палітурного картону. Ця завжди популярна упаковка, яка за індивідуальними проектами виробляється на надсучасному обладнанні DP Ukraine, має свою специфіку:

    • різноманітність дизайнерських рішень – палітурний картон чудово підходить як для скромного оформлення друком, так і для вишуканого декору, наприклад, тисненням;
    • практичність – відповідний матеріал вирізняє висока механічна міцність і рівна гладка поверхня, він не схильний до розшарування та добре взаємодіє з клеєм;
    • екологічна безпечність – палітурна коробка є оптимальним рішенням для пакування будь-якої продукції, в тому числі харчових продуктів і товарів для дітей;
    • надійність – цей жорсткий та стійкий на розрив і злами тип картону, що має діапазон товщини від 0,5 до 3 мм, забезпечує належний захист вмісту упаковки, а завдяки пористій структурі, він також добре поглинає вологу;

    Марки палітурного картону різняться між собою щільністю, ступенем білизни та кількістю шарів.

    Тверду коробку-упаковку варто замовити в нашій компанії. Доручивши цю справу нам, ви вчините правильно – нашими принципами є преміальна якість, стильний дизайн, швидке виконання замовлень та оптимальні ціни.

  • У яких випадках варто обирати друк офсетом, а в яких кращим варіантом є трафаретний друк?

    Наше підприємство має сучасне обладнання для офсетного друку та шовкографії. Визначитись із методикою нанесення зображень і тексту на потрібний вам поліграфічний виріб допоможуть поради наших фахівців:

    • результатом трафаретного способу у порівнянні з офсетом є більша яскравість, контрастність та деталізація;
    • плоский офсетний друк дозволяє використовувати безмежну палітру кольору і доречніший для великих тиражів;
    • технологія шовкографії підходить для роботи з найрізноманітнішими матеріалами, проте є складнішою, тому займає відносно більше часу;
    • для виробів маркетингової специфіки та сувенірної продукції оптимальним варіантом є трафаретний друк, а для виробництва аркушевих та багатосторінкових – офсетний.

    Безпрограшне рішення – довірити вибір друку потрібного вам видання досвідченим професіоналам. Виготовляючи проектні макети за індивідуальними замовленнями клієнтів, дизайнери й конструктори DP Ukraine враховують усі моменти, від специфіки виробу до естетичних уподобань та бюджету замовника.

  • Від яких факторів залежить вартість друкованого виробу?

    На показник ціни кожного поліграфічного видання нашого виробництва впливає багато чинників. З головними із них вас познайомить поданий нижче перелік:

    • обсяг тиражу – чим партія більша, тим нижче коштує в ній один примірник продукції;
    • метод друку – зображення та тексти на аркушеві заготовки у нас наносяться офсетним або шовкотрафаретним способом (перший варіант є більш бюджетним);
    • основні й лакофарбові матеріали – наприклад, палітурний картон поступається в ціні крейдованому аналогу, а звичайні фарби для офсету дешевші від флуоресцентних, металізованих та вибіркового УФ лаку;
    • розміри виробу – мається на увазі формат видання, а в багатосторінкових продуктах на кшталт блокнотів ще й кількісний склад внутрішнього блоку;
    • складність дизайну та специфіка технологій оздоблення (порівняно дорогими є моделі, ексклюзивно прикрашені тисненням, конгревом, ламінацією).

    Ми пропонуємо отримати безпрецедентно якісну друковану продукцію, не витрачаючи для цього зайвих коштів. Таку можливість наші партнери мають, завдяки демократичній ціновій політиці DP Ukraine. 

  • Яку роль у виробництві поліграфічного продукту відіграє ступінь білизни паперу?

    Показник ступеня білизни, що вимірюється у відсотках, засвідчує певний рівень відбивання папером падаючого світла. Від того, наскільки правильно дібрана ця характеристика целюлозного матеріалу, залежить розбірливість друкованого тексту на виробах поліграфії та контрастність написів по відношенню до фону.

    Існує певна класифікація, що визначає критерії білості паперу. Вона представлена трьома категоріями:

    1.    «А». Найбіліший та найдорожчий клас, що гарантує преміальну якість друку. Білосніжний папір відповідного типу характеризується пониженим вмістом вологи, завдяки чому під час друкування не допускає деформацій, зокрема, скручування.

    2.    «В». Варіант із середнім рівнем білизни. Має достатню для нанесення двостороннього друку щільність, бо такі аркуші непрозорі.

    3.    «С». Даний папір, що є тонким, вирізняється найнижчим ступенем білизни. Використовується цей матеріал для копіювання посередньої та низької якості. 

    На нашому підприємстві виробляється продукція, відповідна європейським стандартам і при цьому недорога. Для неї ми застосовуємо картонно-паперові матеріали, в тому числі високосортний крейдований папір, від провідних виробників. Звертайтеся – під час професійної дизайнерської розробки проектів ми враховуємо вимоги кожного клієнта!

  • Чим гірша кольорова модель RGB від CMYK та Pantone?

    Використання палітри райдужного спектру RGB застосовується виключно для електронних носіїв на кшталт комп’ютерних моніторів та дисплеїв смартфонів. Для друку така модель не тільки небажана, але й неприйнятна взагалі: вона ніколи не дасть хорошої якості.

    На відміну від RGB, альтернативні кольорові варіанти CMYK та Pantone у поліграфічному виробництві набули широкого використання. Це зумовлено рядом їх переваг:

    • чіткістю зображень, надрукованих як у хроматичних, так і в ахроматичних тонах;
    • можливістю отримання нестандартних рішень шляхом сполучення різних відтінків барв CMYK (ця модель включає колір блакитний, пурпурний, жовтий та чорний) та використання зразків каталогу Pantone, що надзвичайно різноманітний;
    • точністю передачі корпоративного кольору, не залежно від матеріалу для друку та конструкції виробу;
    • помірною вартістю оформлення продуктів поліграфії – придбання їх у типографії DP Ukraine обійдеться вам особливо вигідно.

    Якщо ви хочете замовити фірмову упаковку під свій товар, рекламний стікер, блокнот чи календар для популяризації своєї компанії, телефонуйте або пишіть нам!

    Звертайтеся – це  далеко не повний перелік нашої продукції, яку об’єднує ексклюзивний індивідуальний дизайн та преміальна якість виготовлення!  

  • Що варто знати про перевірку макету на відповідність вимогам?

    Кожна модель поліграфічного виробу, розроблена за індивідуальним замовленням клієнта DP Ukraine, проходить комплексний, професійний контроль. Проектний взірець має відповідати стандартам якості з точки зору наступних необхідних аспектів:

    • друк тексту – написи повинні бути чіткими, контрастними, розбірливими, естетичними й при цьому вільно читатися;
    • графіка – важливо, щоб ілюстративний матеріал вирізнявся легкістю сприйняття, яскравістю, оптимальною масштабністю та кольоровою гамою (ці властивості забезпечують професійні дизайнерські рішення та правильний підбір лакофарбових засобів);
    • розміри – до формату й габаритів конструкції макета теж пред’являються певні вимоги (відіграє роль наявність припусків для обрізки, відстань від зображень до лінії висічки);
    • відсутність помилок – текстові матеріали мають бути написані орфографічно та граматично правильно, а малюнки повинні відповідати цільовому призначенню виробу та бренду замовника.

    Якщо поліграфічний продукт є багатосторінковим, досліджують також якість фальцювання аркушів – беруть до уваги щільність паперу і тип згину.

    У нашій компанії перевірка макетів продукції є обов’язковою – звертайтеся, і ви переконаєтесь не лише в наших вигідних цінах, але й у бездоганності нашого сервісу!

  • Якими особливостями й алгоритмом характеризується виготовлення продукції DP Ukraine?

    Поліграфічне виробництво на нашому підприємстві, яке стартує одразу після прийому замовлення клієнта, є багатоетапним процесом, що включає три базові фази.

    1.    Додрукарська, проектна робота. Згідно вимог замовника за безпосередньої участі досвідченого конструктора та дизайнера створюється макет виробу. Фахівці виконують взірець, добираючи оптимальні матеріали. Спеціалісти визначають габарити, тип конструкції та приймають рішення щодо прийомів оздоблення.

    2.    Процес друку. Він починається одразу після схвалення клієнтом проекту. Ми друкуємо офсетним методом або шовкографією. Ці технології забезпечують сучасні, потужні машини, керовані операторами.

    3.    Декорування й опції у вигляді штамповки, різання та палітурної обробки – вони також виконуються спеціальною технікою.

    Завершальним етапом виробництва є упаковка поліграфічної продукції.

    Якщо вам потрібно замовити оригінальний друкований виріб, звертайтеся: всі наші партнери переконалися, що ми працюємо професійно, оперативно та виготовляємо недорогу й стильну поліграфію, відповідну світовим стандартам якості.

  • Які фактори обумовлюють вартість тиражу?

    Ціна тиражу поліграфічних виробів визначається рядом аспектів, що впливають на розмір їх собівартості.

    Сума, яку платять наші партнери за виконання своїх замовлень, залежить від наступних особливостей:

    • типу й видової специфіки друкованого продукту (це може бути упаковка, настільна гра, календар, блокнот, візитка, магніт тощо);
    • обсягу тиражу (чим більша кількість примірників замовленої партії, тим дешевше коштуватиме один екземпляр);
    • якості та щільності використаних матеріалів, зокрема картону й паперу (дорожче коштують крейдовані сорти);
    • габаритів виробу (враховуються кінцевий формат продукту, в тому числі в розгорнутому вигляді, наприклад, якщо це буклет);
    • специфіки й етапів післядрукарської обробки (виробничий процес може включати, окрім висічки, збирання та зшивання, оздоблення ламінацією, тиснення, лакування й інші технології декору);
    • необхідності виконання кольоропроби.

    Отримати необхідну вам високоякісну поліграфічну продукцію, не витрачаючи зайвих коштів, вам допоможуть наші фахівці. Ми порадимо вам доречне оформлення, підкажемо найбільш доцільні варіанти матеріалів та оптимальний метод друку.

    Звертайтеся – ми завжди враховуємо фінансові можливості клієнтів уже на стадії виготовлення макету.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner