Кошик
6 відгуків
Дизайн-Принт Україна "Наш успіх – це сміливість робити неможливе!"

Друковані каталоги: їх найпопулярніші види та алгоритм виготовлення в DP Ukraine

Друковані каталоги: їх найпопулярніші види та алгоритм виготовлення в DP Ukraine

Отримати об’єктивне уявлення про певне промислове підприємство чи торгову організацію, а також про весь спектр її товарної продукції, групи відповідних товарів чи навіть їх одиниці, дозволяє каталог.

Кожен взірець каталожних поліграфічних виробів виконує функцію носія інформації, але подаватись такі дані можуть дещо в різних ракурсах. Саме ці нюанси визначають видову специфіку каталогів, яка, щоправда, є певною мірою умовною.

Про типи такої друкованої продукції, відповідно до призначення та змісту, ви дізнаєтесь, прочитавши цю статтю. Ми також трохи розкажемо про виробництво каталожних видань у нашій, відомій бездоганною якістю поліграфічних виробів, типографії.   

Базові типи каталогів та їх відмінності

Фахівці, беручи до уваги особливості випуску та змістовну наповненість відповідних виробів, виділяють три їх типи.

1. Рекламний.

Такий вид, оформлений найчастіше як брошура або буклет, детально інформує про товари й їх вартість, акцентуючи увагу читача на акційних пропозиціях та знижках. Рекламні каталоги можуть доповнюватися прейскурантами та переліком сервісних послуг брендів. Ключовою задачею каталожних видань відповідної специфіки є збільшення числа покупців та активізація продажів. Так як вигідні акції в магазинах зазвичай мають обмежений термін, відповідні буклети, що мають на меті зацікавити клієнтів та поквапити їх із прийняттям рішення щодо покупки, часто поширюються оперативно й безкоштовно. Їх можна взяти, наприклад, у супермаркетах, на виставках-продажах, у розважальних центрах або просто на прилавках магазинів.

2. Іміджевий.

Це особливий каталог, який у деталях, максимально повно розкриває інформацію про конкретну торгову марку. У ньому містяться відомості, які стосуються заснування організації-виробника, її історії, розвитку, визначних здобутків та нагород. Таке друковане видання переважно висвітлює дані про саму фірму, а її продукції та послугам приділяє уваги менше. Іміджеві каталоги є актуальним роздатковим матеріалом від час зустрічей із потенційними клієнтами, укладання угод із діловими партнерами, а також на виставках та презентаціях.   

3. Періодичний.

Дане видання виходить, подібно журналам чи іншій періодиці, один раз у певний проміжок часу. Найчастіше періодичні каталоги випускаються щомісячно або щоквартально. Такого виду поліграфічні вироби забезпечують систематичне, регулярне подання  користувачам оновленої, свіжої інформації по товари й послуги найрізноманітніших фірм. Завдання періодичних каталогів – формування кола постійних покупців та підписників. Представники цієї аудиторії завжди нетерпляче чекають на вихід чергового випуску цього друкованого видання, звикають до його традиційної структури, стилю і вважають дуже зручним.   

Вибір каталогу залежить від його інформаційної спрямованості та маркетингових завдань, але він визначається не лише цими факторами.

Якими ще бувають каталожні видання?

Замовляючи певний каталог у нас, варто також враховувати його цільову специфіку. Значення мають і особливості оформлення й спосіб поширення, зміст, структура та поліграфічний декор виробу.

Беручи до уваги ці аспекти, можна виділити ще наступні види каталогів:

  • інформаційні – які містять вичерпну наочну та текстову інформацію про товари (фотографії, технічні характеристики, особливості виготовлення та застосування, переваги);
  • безкоштовні – роздаються відвідувачам організацій або просто на вулиці, в громадських місцях безплатно;
  • для розсилки поштовими службами – каталоги, що вирізняються стислою інформацією й лаконічним дизайном;
  • технічні, або промислові – вони інформують про виробничі, наприклад, будівельні компанії й оформляються стримано, на кшталт «настільних книг» або довідників, з акцентом на зручність та практичність використання;
  • об’єднані – містять зведену рекламну інформацію одразу про кілька компаній (це оптимальне рішення для бізнесменів-початківців або підприємців із обмеженими фінансовими можливостями).

Будь-який тип каталогу на ваше індивідуальне замовлення виготовить компанія DP Ukraine. А що являє собою дана поліграфічна робота, багатоетапна й складна, читайте далі.

Виробництво каталогів: особливості й послідовність

Процес виготовлення таких специфічних друкованих видань включає три базових етапи – підготовчий, власне друк та етап завершальний, що передбачає виконання всіх необхідних робіт після друку.

На початковій стадії, що вимагає творчого підходу та врахування всіх побажань замовника щодо оформлення й інформаційної наповненості видання, розробляється дизайн-проект (макет) та верстка сторінок.

Проміжний етап, що полягає в друкуванні виробу, в наших цехах забезпечується сучасним обладнанням офсетного друку. Ми використовуємо високосортні картонно-паперові матеріали, а також друкарські лакофарбові засоби від провідних виробників.

Фінішний етап має на меті скріплення аркушів. Їх фіксація виконується за допомогою клею, полімерної чи металічної пружини, або методом зшивання скріпкою.

Готові каталоги відстежуються на предмет дефектів, після чого пакуються й доставляються до замовника.

Ми рекомендуємо замовляти рекламно-інформаційні каталоги у нас, в DP Ukraine. Звертайтеся – ми гарантуємо ексклюзивний стильний дизайн та преміальну якість виконання будь-якого поліграфічного виробу, при цьому вартість наших послуг доступна!

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner